.
MEDIJSKO I KOMUNIKACIJSKO PLANIRANJE

MEDIJSKO I KOMUNIKACIJSKO PLANIRANJE

Uspješno postavljanje medijske i komunikacijske strategije temelj je svake učinkovite kampanje. Direct Media svojim znanjem, iskustvom i alatima pruža ideje i cjelovita rješenja koja jačaju brend i kreiraju iskustva relevantna za potrošače.

Sve veća fragmentacija medija i doba „personalizacije“ od nas zahtijevaju jedinstven pristup ciljnoj skupini. Nove tehnologije omogućuju brendovima dvosmjernu komunikaciju sa svojim potrošačima. Zato je našemu medijskom i komunikacijskom planiranju temelj consumer journey i to da je medijski svijet podijeljen na paid, earned i owned medije. Imajući u fokusu ROI, koristimo se dubokim poznavanjem tržišta i navika potrošača, novim tehnologijama i originalnim konceptima kako bismo svojim partnerima pružili učinkovita rješenja.

ISTRAŽIVANJE I ANALIZA

ISTRAŽIVANJE I ANALIZA

Živimo u vremenu „big data“ koje nam donosi izazov shvaćanja promjena i istražujemo nove mogućnosti kontaktiranja s potrošačima.

Direct Media raspolaže svim relevantnim istraživanjima i bazama podataka, ali razvija i vlastite alate i analize. Iskustvo i znanje omogućuju nam stvaranje sveobuhvatne slike koja je temelj za građenje uspješne komunikacijske strategije.

INSIGHTS

INSIGHTS

Glavni je zadatak Insighta razumijevanje ključnih utjecaja, analiza podataka i sinteza svih rezultata u zaključak koji otkriva novi trend i činjenice.

Uvid (tj. shvaćanje i pravi zaključak) je ključna informacija za donošenje pravodobnih i dobrih odluka i temelj je strateškoga planiranja.



Nastojimo da naši savjeti imaju praktičnu vrijednost i stvaraju razliku u korist naših partnera.

MEDIA BUYING

MEDIA BUYING

Suvremeni marketing, a u skladu s njim i advertajzing, susreću se s pritiskom da se racionaliziraju proračuni i osigura što veći povrat ulaganja.

Slijedeći ideju najboljih strategija za klijente, naš je posao naći optimalan, ali i najučinkovitiji način da dopremo do publike kojoj se obraćamo. Cilj nam je kvaliteta po najpovoljnijoj cijeni, što ovisi o snazi agencija i poziciji na tržištu, kao i pregovaranju usavršavanom godinama unatrag.

DIGITAL PLANNING

DIGITAL PLANNING

Medijsko planiranje je vještina odabira pravih platformi za oglašavanje klijentovih proizvoda ili usluga. Digitalni planeri imaju težak zadatak odrediti kada, gdje i koliko često je potrebno prikazati oglas klijenta. Cilj im je da „pogode“ pravu ciljnu skupinu, u pravo vrijeme i kroz pravi kanal, a sve to u okvirima zadanog proračuna. Naši stratezi i planeri precizno i detaljno kombiniraju ciljanje, taktičko planiranje, optimizaciju, adaptaciju i atribuciju kako bi klijentu pružili najviše za uloženi budžet.



Kao lideri na digitalnom medijskom tržištu, svojim partnerima možemo pružiti tu privilegiju da prvi iskoriste nove tehnologije, kanale i formate:

  • Native Advertising.
  • Strategije oglašavanja u društvenim medijima.
  • Napredne taktike i tehnike retargetiranja.
  • Kampanje na tražilicama uz stalno praćenje i prilagođavanje, kako bi ostvarili maksimalne rezultate.
  • Strategije nastupa na svim digitalnim medijima uz korištenje svih kanala.
  • Video oglašavanje na pozicijama koje osiguravaju najveću vidljivost brenda.
PROGRAMATIC, RTB & BIG DATA

PROGRAMATIC, RTB & BIG DATA

„Programmatic je gluten oglašavanja“ – ovu rečenicu izgovorio je poznati voditelj Jimmy Kimmel u svojoj emisiji. Kao i gluten, „programmatic“ je postala fraza koju mnogi koriste, no mali broj ju suštinski razumije, jedino što znaju je da je u pitanju nešto važno. I to s razlogom.

Programmatic podrazumijeva širok raspon različitih tehnologija koje omogućuju zakup i optimizaciju u području digitalnih medija. Ove tehnologije zamenjuju „ručne“ metode zakupa, tako da sada oglašivači mogu zakupljivati pozicije u digitalnim medijima najbrže i najučinkovitije do sada.
Kao pioniri na tržištu u ovom području, spremni smo klijentu ponuditi svoje znanje i iskustvo u analizi podataka iz display oglašavanja, mobilnog oglašavanja, društvenih medija, video i nestandardnih display formata i kompletnu platformu neophodnu za programmatic kampanje. Kombinacija naprednog softvera i naše ekspertize jamče vrhunske rezultate.

SOCIAL MEDIA & CONTENT MARKETING

SOCIAL MEDIA & CONTENT MARKETING

Naši stručnjaci koji se bave sadržajem i oglašavanjem na društvenim medijima pažljivo biraju najbolje kanale kojima plasiraju oglase tako da dopru do prave ciljne skupine u pravom trenutku i ostvare postavljene ciljeve i maksimalne učinke kampanje. Pri planiranju, postavljanju te optimiranju kampanja rabimo najbolje softverske alate i najnovije trendove.

Tim je specijaliziran da pruži najviše u sljedećim segmentima:

  • Administriranje profila na društvenim mrežama
  • Strategija nastupa u blogosferi i upravljanje komentarima
  • Razvoj i optimiranje sadržaja za društvene mreže
  • Optimiranje tekstualnog sadržaja i dizajn vizuala za objave na društvenim mrežama
  • Plaćene kampanje na društvenim medijima i „Native Advertising“ kampanje.
MOBILE ADVERTISING

MOBILE ADVERTISING

Mobilne platforme sve više preuzimaju primat nad uporabom desktopa. Kombiniranjem podataka o mobilnim platformama i marketinškog umijeća možemo povesti svakog klijenta na put prema poslovnom uspjehu. Poznajemo mobilni ekosustav, a, što je još važnije, znamo se koristiti odgovarajućim medijima za odgovarajuće strategije. Istodobno, razumijemo trendove, tehnologiju i inovaciju jer neprestano unapređujemo sebe.


Postavljamo industrijske standarde radeći s više od 250 domaćih i svjetskih partnera. Mi ne kopiramo desktop kampanje na druge platforme već razmatramo jake strane svakoga kanala i tako ističemo brend.


Vrlo dobro nam je poznata moć kreativnog, kako bi se brend na odgovarajući način izvukao u prvi plan u različitim fazama kupnje. Zbog toga neprestano testiramo i usavršavamo svoj rad prateći na koje sve načine priče privlače ljude.

EMAIL & CRM

EMAIL & CRM

Kada spojimo pravi sadržaj s najboljom ciljnom skupinom s jedne strane i pravi odabir komunikacijskoga kanala u odgovarajućem trenutku s druge strane – dobivamo maksimalne rezultate. Upravo stoga naši stručnjaci za CRM integriraju sve aspekte kampanje rabeći sljedeće kanale:

  • Email-marketing na svim uređajima i platformama
  • Angažiranje korisnika putem Push notifikacija
  • Ciljanje korisnika korištenjem Geo-Fencinga i Geo-Targetinga
  • Posebne kanale za mobilne uređaje kao što su SMS, QR kodovi ili Augmented Reality
  • Hypertargeting korisnika korištenjem posebnom listom i personaliziranim sadržajem.
KREATIVA I PRODUKCIJA

KREATIVA I PRODUKCIJA

Vođeni potrebama partnera da svoje poslove završe na jednome mjestu s nužnom dozom kreativnog i originalnog, a sa sigurnošću, preciznošću i odgovornošću koji rad u medijskoj agenciji podrazumijeva, stvorili smo kreativni odjel.

Naš kreativni tim koristi se svojim iskustvom, talentom i predanošću inovaciji i razvija kreativne brend-strategije, kreira vizualni identitet, korporativni identitet i koncept namijenjen za sve komunikacijske materijale.

Povezujući Insights i consumer center thinking, naš je cilj stvaranje mjerodavna kreativnog sadržaja za brend i potrošače.

Kreiramo materijal i brend sadržaj za potrebe oglašavanja na tradicionalnim medijima kao i za sve vrste online platformi i društvenih mreža.

POSEBNI PROJEKTI

POSEBNI PROJEKTI

Razvoj komunikacijskog tržišta nametnuo je pitanje klijentima kako se razlikovati od konkurencije i kako se primjerenije približiti potrošačima. Nastojeći predstaviti naše klijente potrošačima na drukčiji, inovativniji način, prepoznali smo važnost nekonvencionalnih sredstava za oglašavanje.

Naši klijenti mogu sudjelovati u produkciji različitih formata koji odgovaraju profilu ciljne skupine i imidžu marke. Osim predstavljanja proizvoda, moguće je i prenošenje sponzorskih paketa i drugih načina vizualizacije klijentove poruke potrošačima u tradicionalnim medijima. Tu je i mogućnost prenošenja u posebno kreiranim projektima koji uključuju sve komunikacijske kanale, ali i ekskluzivan sadržaj kreiran za medije i neke posve nove komunikacijske kanale.

INTEGRISANE KOMUNIKACIJSKE USLUGE
FUSION COMMUNICATIONS

INTEGRIRANE KOMUNIKACIJSKE USLUGE FUSION COMMUNICATIONS

Fusion Communications agencija je za integrirane komunikacije koja pruža usluge u tri ključna komunikacijska segmenta – PR, BTL i Social Media Marketing. Za nas, uspješna komunikacija znači jedinstvenu priču brenda u što više komunikacijskih točaka, a analitičan i strateški pristup rezultira pažljivo i kreativno osmišljenim kampanjama.

Godine naporna zajedničkog rada i velikog iskustva iz različitih područja koji su spojili novi tim Fusion Communications agencija postale su temelj naše sigurnosti s kojom danas velike ideje pretvaramo u realnost. Svjesni smo odgovornosti prema zajednici i prema poslu. Tu smo ne samo za kratkoročne kampanje već i za pouzdanu i dugoročnu suradnju koja se često na zadovoljstvo svih pretvori u partnerstvo.

OBUKE I USAVRŠAVANJA

OBUKE I USAVRŠAVANJA

Stalna obuka i razvoj stručnosti pokretači su uspjeha u svemu što radimo. Direct Media sustav je s najrazvijenijim programom obuke u regiji za zaposlene i naše partnere koji omogućuje edukaciju u području aktualnih trendova oglašavanja, organiziranje radionica, seminara i predavanja eminentnih svjetskih stručnjaka.

STRUČNO SAVJETOVANJE

STRUČNO SAVJETOVANJE

Menadžment agencije čine stručnjaci iz različitih područja. To nam omogućuje da svaki posao sagledamo iz svih mogućih kutova i predložimo cjelovito rješenje. Gradimo kvalitetne odnose s partnerima i posjedujemo znanje, iskustvo i alate koji su potrebni za stvaranje uspješnih kampanja. Ali iznad svega, imamo pouzdan tim iskusnih i talentiranih ljudi koji naše klijente vode u planiranju, zakupu, dizajnu i provedbi kampanja.

MEDIJSKI SADRŽAJI

MEDIJSKI SADRŽAJI

Kao vodeći medijski sustav u regiji, Direct Media je i lider u stjecanju medijskih sadržaja.

Pravodobno smo prepoznali priliku da dodatno učvrstimo svoje partnerske odnose s klijentima tako što smo svoju korporativnu strategiju proširili i na stjecanja audiovizualnog materijala. U svojoj bogatoj ponudi Direct Media ponosno ističe neke od ključnih projekata na nacionalnim, regionalnim i globalnim razinama.

Naša je filozofija da je ulaganje u sadržaj i tehnologiju nesvakidašnja prednost po kojoj smo optimalni partneri svojim klijentima.